Godmorgon

Sitter här och dunkar lite gamla godingar med Shania Twain blir alltid lika glad. Ledig idag kan behövas ibland,
Ska börja fixa mig lite smått ska ner till stan och fika med Elin. Blir nog Café Viskan som vanligt det är där alla hänger ¨haha¨. 
Annars har jag inte mycket planer för dagen blir nog att packa väldigt mycket kläder flyttar hem i två månader på lördag i väntat på att vi ska få våran andra lägenhet Awesome en av Borås finaste lägenheter enligt mig.

Nej nu har jag en stressande Elin på facebook chatten måste sätta igång att fixa mig
Ha en kanon dag Allihop
Puss




Kommentarer
Postat av: Ronja

Fin blogg sina =)

2011-01-05 @ 12:47:03
URL: http://ronjiia.blogg.se/
Postat av: medina

Du ville ha tips till en header? Kör på något ljust! Alltid fint :) typ en eller två bilder på dig och så ditt namn med ett citat undertill eller så :) Haha, ingen SKITBRA ide men hoppas de hjälpte nåt :p Kram!

2011-01-05 @ 21:04:37
URL: http://www.medinasuhonjic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0